П`ятниця, 21.09.2018, 21:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Повір у себе і май надію, розвинь таланти, здійсни всі мрії!
Меню сайту
Сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 198
Форма входу

Welcome
Наше місто
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Для дітей, які мають розлади аутичного спектра

Корекційно-розвивальні заняття для дітей, які мають розлади аутичного спектра

Мета: психосоціальний розвиток та корекція психофізичних порушень у дитини з розладами аутичного спектра.

Напрями корекційно-розвивальної роботи та завдання,

реалізація яких в умовах мікрогрупи сприяє досягненню мети:

1. Розвиток психомоторики (гармонізація психофізіологічного статусу; збагачення рухового досвіду; тренування психомоторних функцій та властивостей (координованість, статична і динамічна рівновага,  спритність,  витривалість).

2. Сенсорний розвиток, сенсорна інтеграція:

  • розвиток моторної імітації;
  • збагачення чуттєвого досвіду;
  • формування полісенсорного сприймання;
  • коригування сенсорної гіперчутливості;
  • розвиток відчуття ритму; 
  • розвиток дрібної моторики та зорово-моторної координації.
  • розширення пізнавальних інтересів (долання стереотипів).
  1. Соціально-комунікативний розвиток:
  • формування здатності виконувати соціальні норми та правила поведінки;
  • формування навички підпорядковуватися інструкціям;
  • формування комунікативних умінь, у тому числі невербальних, та навичок діалогу;
  • розвиток мовлення дитини (активний та пасивний словниковий запас); стимулювання розвитку  зв’язного мовлення;
  • формування здатності брати участь у соціально-рольових іграх;
  • формування соціально-побутових навичок.
  1. Охорона і зміцнення фізичного і психічного здоров’я дошкільнят.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагогічні ідеї

Шкільна газета

Відеогалерея

Освітні сайти

Освітній портал
Корисні посилання

Архів записів