Понеділок, 20.08.2018, 11:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Повір у себе і май надію, розвинь таланти, здійсни всі мрії!
Меню сайту
Сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 198
Форма входу

Welcome
Наше місто
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Для дітей з порушеннями мовлення

Корекційно-розвивальні заняття  для дітей з  порушеннями мовлення

Мета: компенсація порушень мовленнєвого розвитку та створення умов для формування навичок вільної комунікації, що сприятиме включенню дітей з порушеннями мовлення до суспільного життя.

Основними завданнями корекційно-розвивальних занять є:

1. Визначення порушень мовленнєвого розвитку та механізмів їх виникнення (діагностика звуковимови, стану артикуляційного апарату та рівня розвитку мовлення дитини).

2. Подолання виявлених порушень з урахуванням механізмів їх виникнення та з опорою на найбільш збережені компоненти мовленнєвої та пізнавальної діяльності.

3.  Засвоєння лексико-граматичних категорій, збагачення словника.

4. Попередження появи вторинних порушень мовленнєвого (дисграфії, дизорфографії, дислексії тощо) та пізнавального розвитку.

5. Формування здатності здійснювати комунікацію в різних сферах спілкування з урахуванням мотивації, мети та соціальних норм поведінки.

6. Нормалізація м’язового тонусу організму дитини через інтеграцію мовленнєвої, пізнавальної, рухової діяльності.

  7.  Охорона і зміцнення фізичного і психічного здоров’я дошкільнят.

Основні напрями корекційно-розвивальної роботи:

  • логопедична робота під час режимних моментів (автоматизація звука; диференціація звука; закріплення вимови звука; збагачення словника; автоматизація правильного вживання різних граматичних категорій тощо);
  • розвиток діалогічного та монологічного мовлення;
  • логоритміка;
  • лікувальна фізкультура.

 

 

Педагогічні ідеї

Шкільна газета

Відеогалерея

Освітні сайти

Освітній портал
Корисні посилання

Архів записів