Понеділок, 25.09.2017, 18:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Повір у себе і май надію, розвинь таланти, здійсни всі мрії!
Меню сайту
Сайту
Хмарка тегів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 192
Форма входу

Welcome
Наше місто
.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради вчителям

--

             Рекомендації педагогу щодо зменшення впливу стресу в педагогічній діяльностіі 

Визначте негативні чинники, що призводять до виникнення у Вас стресу. Намагайтеся уникати їх або за допомогою позитивного мислення змініть свої ставлення до них.
Забезпечуйте високий життєвий потенціал у здоров’ї, освіті, діяльності, сім’ї, позитивному мисленні.
Навчіться розслаблятися: тілом, думкою тощо. Стрес викликає загальну напругу. Розслаблення ж, навпаки, протидіє стресу. Уміння розслаблятися – секрет боротьби із стресом.
Зробіть паузу: зробити паузу у спілкуванні; порахувати до 10; вийти з приміщення. Так і «перерви» потрібно робити як найчастіше в ті моменти, коли відбувається втрата самоконтролю.
При виникненні почуття тривоги або напруги, сконцентруйтеся на своєму диханні.
Змусьте стрес працювати на Вас, а не проти Вас, перетворюйте негативні події у позитивні.
Оволодіти теорією та практикою позитивного мислення. Позитивне мислення – це головний людський інструмент забезпечення здоров’я і благополуччя.
 
                 Шановні вчителі
Поставтесь до педагогічної праці, як до головного змісту Вашого життя. Створіть у собі вчителя!
Будьте ерудованими, відмінно знайте свій предмет, цікаво та доступно викладайте навчальний матеріал.
Умійте поважати кожного учня і бачити в ньому особистість.
 Умійте керувати власними емоціями та розвивати позитивні почуття до дітей.
 Навчіться любити дітей. Люблячи їх, не заробляйте дешевого авторитету всепрощенням, невимогливістю – це розбещує дітей.
 Будьте справедливими, розумійте своїх учнів.
 Будьте вимогливими до себе, самокритичними, не порушуйте педагогічну етику.
 Умійте терпляче виправляти його помилки – думки, дії вчинки; навчіться переконувати.
 Будьте ввічливими, доброзичливими, життєрадісними, людяними.
 Хай завжди учні бачать у вас старшого друга, порадника, людину, яка підтримає, зрозуміє, дасть пораду.
 Ніколи не принижуйте людської гідності дитини, будьте непримиренними до подібних дій Ваших колег.
Станьте вимогливими та будьте витриманими у стосунках з учнями.


Правила спілкування з учнями 
При спілкуванні з учнями слід дотримуватися певних правил. Отже, що треба робити, а чого – категорично неможна.
ТРЕБА:
-проявляти незмінну доброзичливість щодо учня, незважаючи на його репутацію і статус;
-проявляти турботу про збереження і підвищення престижу кожного учня;
-давати критичну оцінку конкретних дій, а не особистості в цілому;здійснювати контроль за емоційною тональністю розмови з учнями;
-бути готовим вибачитися за помилку;
-виявляти до дитини терпимість;
-виявляти пошану до особистості дитини, підтримувати в ній почуття власної гідності;
-визнавати право дитини бути несхожою на інших;
-проявляти емпатію, прагнути зрозуміти дитину, дивитися на проблему з її позицій, її очима;
-враховувати індивідуально-психологічні й особистісні особливості дитини;
-акцентувати увагу на позитивних якостях дитини;
-дисциплінувати клас за допомогою непрямих дій – перемикання уваги, жарту;
-бути оптимістом.

НЕМОЖНА:
-проявляти дріб’язкову нетерпимість, прискіпливість («Як ти сидиш! Поклади руки на парту!»);
-здійснювати дисциплінування шляхом натиску, прямого осуду («Досить показувати, який ти розумний!», «Тобі краще б помовчати і пригадати твою двійку!»);
-вживати загрози, докори, висміювання;
-принижувати гідність;
-використовувати лестощі, показну доброту, обман, залякування із маніпулятивною метою. Діти добре відчувають нещирість.
-не дозволяти домінування експресії песимізму («Нічогісінько ви не вмієте. І що мені з вами робити, не розумію»);
-«заякоряти» проблему дитини, тобто весь час про неї нагадувати.

Способи саморегуляції емоційного стану
Всім відомо, що до першого класу приходять різні діти, по-різному вони адаптуються до нових умов. Тим часом між вчителем та учнем можуть виникати конфлікти, непорозуміння, що призводять до емоційних вибухів, перевтоми нервової системи, психотравм та емоційного вигоряння. Що ж робити у таких ситуаціях, щоб спокійно на них реагувати, щоб зберегти власне психічне здоров’я та психічне здоров’я дитини? Відповідь дуже проста – треба навчитися контролювати свій емоційний стан.
У кожної людини при напружених емоційних станах спостерігаються зовнішні прояви напруження: міняється міміка, підвищується тонус скелетної мускулатури, змінюються дихання, темп та гучність мовлення тощо.
Емоційна напруга швидше за все піде на спад, якщо увага вчителя перемкнеться від причини гніву, печалі або радощі на їх зовнішні прояви. Річ у тому, що емоційні і фізичні стани людини взаємозв`язані, а тому володіють здатністю взаємовпливу. Тому, мабуть, однаково правомірні твердження: «Ми сміємося тому, що нам весело» і «Нам весело тому, що ми сміємося».

Педагогічні ідеї

Наша школа

.
Конкурси

Відеогалерея

...

Друзі сайту

Календар

«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Оголошення

Шановні Випускники! У школі стартував проект " Наші випускники". Просимо випускників усіх років відгукнутися! Пишіть, дзвоніть!
...

Архів записів

Освітні сайти