Вівторок, 21.11.2017, 13:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Повір у себе і май надію, розвинь таланти, здійсни всі мрії!
Меню сайту
Сайту
Хмарка тегів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 192
Форма входу

Welcome
Наше місто
.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Самоврядування


             Пам’ятка
„Самоврядування учнів – діюча сила”

-на старому далеко не поїдеш, тому – ускладнюй, збагачуй, змінюй діяльність самоврядування;
-твій шлях від ускладнення діяльності до ускладнення організації структури, а не навпаки;
-вміло поєднуй тимчасові та постійні групи, організаційні структури, ради, комітети, штаби;
-власні особисті соціальні інтереси, захоплення поєднуй з прагненнями, інтересами дітей;
-розвивай соціальну мотивацію дітей, соціальне звучання їхньої діяльності ( якщо підліток носить „ каміння” , вчи його думати про ту „ кам’яницю”, яка вибудується з цього „каменя”);
-допомагай встановленню, розвитку контактів органів самоврядування з іншими класами, іншими об’єднаннями, організаціями. Порівняння, спілкування з іншими однолітками - потужна сила для розвитку;
-обговорюй з дітьми проблеми учнівського самоврядування, обмірковуй спільно з ними перспективи;
-роз’яснюй педагогам, адміністрації, батькам діяльність органів самоврядування, обговорюй з компетентними людьми проблеми вашого розвитку;
-пам’ятай: діяльність в органах самоврядування дітей і підлітків – це не педагогіка, а соціальна дія, соціальне життя;
-пам’ятай – учнівське самоврядування - це педагогічна умова раціонального розвитку школярів. Думай про те, як підтримати їх під час вирішення їхніх проблем, як допомогти їм зайняти сприятливу позицію в світі ровесників, підтримуй їх в успіхах та досягненнях.

Організація життя учнівського колективу:
1.Розподіл і виконання доручень;
2.Організація чергування;
3.Виконання Правил для учнів;
4.Характер взаємовідносин у колективі;
5.Організація навчальної діяльності;
6.Традиції.

Діяльність учнівського колективу:
1.Діяльність органів самоврядування;
2.Організація колективних творчих справ;
3.Ініціатива і самостійність дій учнів;
4.Рівень вихованності.

Діяльність класного керівника
1.Взаємовідносини класного керівника з учнями;
2.Здійснення індівідуального підходу до учнів;
3.Педагогічний стиль і такт;
4.Стиль відносин із батьками.

Матеріали взято з журналів «Все для вчителя» та «Виховна робота в школі»,
Школа класного керівника, Київ, Видавничий дім "Шкільний світ". - 2005 р. - 127с.
На допомогу класному керівникові 9-11 класів, Київ, "Редакції загальнопедагогічних газет". - 2003р. - 127 с.

Педагогічні ідеї

Наша школа

.
Конкурси

Відеогалерея

...

Друзі сайту

Календар

«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Оголошення

Шановні Випускники! У школі стартував проект " Наші випускники". Просимо випускників усіх років відгукнутися! Пишіть, дзвоніть!
...

Архів записів

Освітні сайти