Середа, 22.11.2017, 22:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Повір у себе і май надію, розвинь таланти, здійсни всі мрії!
Меню сайту
Сайту
Хмарка тегів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 192
Форма входу

Welcome
Наше місто
.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

Справжня суть виховної роботи полягає зовсім не у розмовах з дитиною, не у безпосередньому впливі на дитину, а в організації життя дитини

                                                      (А.Макаренко)

Завдання виховної системи:
  • Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.
  • Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
  • Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
  • Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
  • Створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів.
  • Впроваджувати оптимальні методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху;
Виховна робота реалізується за такими напрямками:
  • Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування активної життєвої позиції.
  • Виховання правової культури та профілактика правопорушень.
  • Пропаганда здорового та безпечного способу життя. Психологічна підтримка учнів та вихованців.
  • Національно-патріотичне виховання.
  • Еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство.
  • Культурологічне виховання.
  • Організація позаурочної діяльності учнів через гурткову, секційну, факультативну, дослідницьку та науково-пошукову роботу.

Кожний напрям відбито в річному плані роботи школи в доступному обсязі. Система виховної роботи спрямована на створення умов для розвитку та самореалізації особистості кожного учня.

Система виховної роботи школи забезпечує:
  • -активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;
  • -організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;
  • -розвиток активності школярів у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позанавчальній діяльності;
  • -згуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;
  • -соціальну захищеність і підтримку учнів;
  • -співпрацю з дитячими молодіжними та громадськими організаціями, об’єднаннями, колективами;
  • -співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед школярів;
  • -концентрацію сил педколективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.

Управління шкільною виховною системою здійснюється через конкретизацію цілей виховання, розширення видів діяльності, введення інновацій у виховний процес, діяльність соціально – психологічної служби розширення взаємодій з середовищем. Пошук сучасних шляхів і засобів виховання школярів здійснюється на засадах педагогіки творчості і становить одну із найактуальніших проблем навчально-виховного процесу. Тому в школі визначено коло питань для приоритетного вирішення сутності виховного процесу, функцій, які спрямовані на розв’язанні проблеми становлення творчої особистості.

У центрі виховного процесу є особистість – її нахили, здібності, потреби, інтереси, соціальний досвід, самосвідомість, характер. Уся виховна робота школи спрямована на кінцевий результат — випускника Школи життєтворчості, який повинен володіти наступними якостями, вміннями.

Основними принципами організації виховного простору школи життєтворчості є:
  • -максимально можлива свобода учня у виборі форми та міри власної участі у виховному просторі;
  • -створення сприятливих можливостей щодо розвитку та здійснення життєтворчості учня, набуття та реалізації ним індивідуально-особистісних технологій життєтворчості;
  • -заохочення учня до визначення власних цілей та завдань, вироблення індивідуального плану участі у виховному просторі;
  • -врахування особистісних особливостей учня: його досвіду, рівня знань, здібностей, стилю життя, актуального стану його життєвої компетентності;
  • -орієнтація на самостійну активну участь учня у виховному просторі;
  • -обов’язковий самоаналіз та самооцінку учнем власних результатів.

Педагогічні ідеї

Наша школа

.
Конкурси

Відеогалерея

...

Друзі сайту

Календар

«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Оголошення

Шановні Випускники! У школі стартував проект " Наші випускники". Просимо випускників усіх років відгукнутися! Пишіть, дзвоніть!
...

Архів записів

Освітні сайти