Четвер, 23.09.2021, 00:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Повір у себе і май надію, розвинь таланти, здійсни всі мрії!
Меню сайту
Сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 210
Форма входу

Welcome
Наше місто
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Вересень » 21 » Організація освітнього процесу
23:30
Організація освітнього процесу

Модель організації освітнього процесу

в Ізяславському навчально-реабілітаційному центрі Хмельницької обласної ради

у 2020/2021 навчальному році

в період карантину

З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби та створення безпечних умов для учасників освітнього процесу, на виконання Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину, затверджених Постановою Головного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42, листа МОН України від 05 серпня 2020 р. № 1/9-420 “Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 н. р.”, відповідно до особливостей епідеміологічної ситуації освітній процесу у 2020/2021 навчальному році організований наступним чином:

У разі «зеленого», «жовтого» або «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки – відвідування закладів освіти здобувачами загальної середньої освіти дозволено за формами: очна або змішана;

У випадку «червоного» рівня епідемічної небезпеки – відвідування закладів освіти здобувачами загальної середньої освіти заборонено, а отже, освітній процес буде забезпечений з використанням технологій дистанційного навчання.

На серпневому засіданні педагогічної ради закладу освіти передбачений розгляд моделі організації освітнього процесу у Ізяславському НРЦ та прийняття рішення щодо особливостей його організації в умовах «зеленого», «жовтого» або «помаранчевого» рівнів епідемічної небезпеки з урахуванням Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42.

                                 

   Загальні заходи щодо створення безпечного середовища

  1. Щоденний контроль за виконанням Тимчасових рекомендацій.
  2. Проведення роз'яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби серед персоналу або здобувачів освіти;
  3. Проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції, дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів та навчання працівників щодо використання засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.
  4. Допуск до роботи персоналу закладів освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту та після проведення термометрії безконтактним термометром. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим.
  5. Працівники із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37,2 °С не допускаються на робоче місце, як і персонал, визнаний таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
  6. Усі працівники закладу забезпечуються засобами індивідуального захисту
  7. Передбачені місця для дезінфекції рук на вході до всіх приміщень закладу. Місця для обробки рук позначені яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук. Для використаних засобів індивідуального захисту тощо розміщені контейнери з чіткою яскравою відміткою « Для використаних засобів індивідуального захисту».
  8. Для мінімізації ризику інфікування передбачається встановлення бактерицидних ламп, збільшення вільного простору в навчальних приміщеннях.
  9. У разі виявлення в учасників освітнього процесу симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури вони тимчасово перебуватимуть в ізоляційній кімнаті медичного корпусу.
  10. Розміщено інформацію про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю.
  11. Забезпечені необхідні умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники, антисептичні засоби для обробки рук) .
  12. Особою, відповідальною за координацію проведення інформаційних заходів з профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (COVID-19), інших респіраторних захворювань призначено лікаря Томашенко О.В.

Вимоги щодо організації освітнього процесу

Медичні працівники щоденно проводять:

-моніторинг стану здоров’я учнів і працівників закладу освіти шляхом термометрії та опитування щодо самопочуття, а також організації регулярної комунікації з батьками учнів для з’ясування стану здоров’я учнів;

- регулярний моніторинг та аналізу відвідування занять учнями з метою раннього виявлення збільшення захворюваності.

З метою соціального дистанціювання та уникнення скупчення, мінімізації контактування людей використовуються 2 входи до закладу освіти з дотриманням дистанції, визначеної розмітками на підлозі:

Школа І ступеню – центральний вхід;

ІІ ступінь – центральний та бічний вхід.

Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюватиметься переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.

Вхід в приміщення закладу для батьків дозволяється лише для супроводу осіб з інвалідністю.

На початку нового навчального року здійснюватиметься виявлення рівня опанування здобувачами освіти навчального матеріалу, який засвоювали під час карантинних обмежень самостійно або із використанням технологій дистанційного навчання, визначення необхідністю організації повторення цього матеріалу, при плануванні організовано систематизацію та узагальнення навчального матеріалу, актуалізацію окремих тем, визначення диференційованих навчальних завдань з урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу.

З метою забезпечення соціальної дистанції під час навчання за сприятливих погодних умов уроки фізичної культури та «Я у Світі», по можливості, проводитимуться на подвір’ї.

Застосовується гнучкий графік початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти шляхом зміщення часу:

  - у школі І ступеню на 5-10 хв. з урахуванням тривалості уроків (35, 40, 45 хв.),

  - у школі ІІ ступеню – на 5-15 хв.

У санітарних кімнатах забезпечено наявність рідкого мила, антисептичних засобів для рук,  паперових рушників, електросушарок.

Після проведення занять у кінці робочого дня відбудеться очищення і дезінфекція поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо).

Після кожного навчального заняття проводитиметься провітрювання приміщення впродовж не менше 10 хвилин.

При організації виховної роботи, гуртків, культурно-освітніх та спортивно- оздоровчих заходів максимально обмежуються такі види діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями(комунікаційні вправи, групові ігри, що передбачають тактильний контакт), за сприятливих погодних умов проводити на відкритому повітрі із дотриманням соціальної дистанції.

 Ранкові зустрічі проводяться також із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі.

Організація харчування

Режим харчування учнів

Ізяславського навчально-реабілітаційного центру

на 2020/2021 н. р.

 

Робочі дні

Вихідні та святкові дні

Сніданок

Дошкільні групи

 

830 – 900

 

 

850 -920

 

Початкові класи

800 – 830

Старші класи

730 – 800

Другий сніданок

Дошкільні групи Початкові класи:

        1а,1б,1в

        2-4 класи

 

 

 

1100 -1130

 

1045 – 1055

1045 – 1055

1055 – 1105

Старші класи

1110 – 1120

Обід

Дошкільні групи

 

1250 – 1320

 

 

1400-1430

 

Початкові класи

        1а, 1б, 1в

        2-4 класи

 

1325 – 1355

1330 – 1400

Старші класи

1400 – 1430

Підвечірок

Дошкільні групи     

 

1630 – 1700

 

 

 

1615 -1630

Початкові класи

1600 – 1615

Старші класи

1605 – 1620

Вечеря

Дошкільні групи

 

1800 -1830

 

 

1900 -1930

Початкові класи

Старші класи

1830 -1900

1900 -1930

 

       При організації харчування діти сидітимуть не більше 4-х осіб за столом, відстань між столами не менше 1,5 м

Загальна кількість дітей в їдальні не перевищує 50% місць.

В інтервалі між прийомами їжі проводиться належне прибирання та дезінфікування.

        У залі їдальні організований двосторонній рух для розділення тих, хто входить та виходить через різні двері.

Забезпечення питного режиму

   У всіх приміщеннях закладу розміщено кулери для води.

Питний режим учасники освітнього процесу можуть організовувати самостійно (мати індивідуальну пляшку з водою).

Фонтанчики на території навчального закладу працювати не будуть.

Переглядів: 47 | Додав: schol | Теги: Модель організації освітнього проце | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Педагогічні ідеї

Шкільна газета

Відеогалерея

Освітні сайти